ကၽြန္ေတာ္ ယခုတစ္ေလာ ခရီးထြက္ျဖစ္တာမ်ားလွပါၿပီ။ ေနရာ၊ေဒသ အစံု သို႔ ေရာက္ျဖစ္ေနေလရာ ယခုလည္း ေျမလတ္ေဒသၿမိဳ႕ေလးတစ္ၿမိဳ႕သို႔ ေရာက္ေနပါ၏။ေရာက္ေနရသည့္ကိစၥ က သူငယ္ခ်င္းတစ္ဦး ႏွင့္ေတြ႕ဆံု၍ အေရာင္းအ၀ယ္ အလုပ္ကိစၥ မ်ားညွိႏိႈင္း တိုင္ပင္ရန္ အတြက္ ခရီးထြက္လာရျခင္းပါ။
ဤၿမိဳ႕ေလး သို႔ မၾကာခဏ ဆိုသလို ကၽြန္ေတာ္ ေရာက္ရွိေလ့ရွိရာ သူငယ္ခ်င္းႏွင့္ပတ္သက္၍ အျခားေသာ မိတ္ေဆြ အခ်ိဳ႕ႏွင့္ပင္ ခင္မင္ရင္းႏွီးေနၾကပါၿပီ။ သူရို႕ တစ္ေတြက လည္း ကၽြန္ေတာ့္ ကို ဓမၼေရးရာ ေဆြးေႏြးျခင္းမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ ခင္မင္ရင္းႏွီးၾကပါသည္။ကၽြန္ေတာ္ေခတၱ ေရာက္ရွိေနသည့္ ရက္ပိုင္းေလးမွာပင္ နံနက္ခင္းပိုင္းအခ်ိန္ႏွင့္ ညဦးပိုင္း အခ်ိန္ေလာက္ အားလပ္ၾကၿပီ ဆိုလွ်င္ သူငယ္ခ်င္းအိမ္ႏွင့္ မနီးမေ၀း လက္ဖက္ရည္ဆိုင္တြင္ စကားစျမည္ေျပာေလ့ရွိပါ၏။
ယခုလည္း လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ ေရာက္ခါစရွိေသး ၿမိဳ႕ခံ မိတ္ေဆြတစ္ဦး က ယမန္ေန႔ ည-က ေဆြးေႏြးလက္စ ဓမၼသာကစာၦ ကို ဆက္လက္ေမးျမန္းလာပါသည္။
သူ႕ေမးခြန္းက တိုတို ဆိုပါစို႔ရဲ႕။ "ရဟန္းေတာ္မ်ား ေငြကိုင္ ေကာင္းပါသလား"ဟူေသာ ေမးခြန္း။
ထို မရွိမေကာင္း၊ရွိမေကာင္းေသာ ေငြ၊(တစ္နည္းအားျဖင့္) ရဟန္းေတာ္ ႏွင့္ ေငြေၾကးကိစၥ ဟူသည္ က်ယ္၀န္းေသာကိစၥပင္ျဖစ္ပါ၏။ ရႈပ္ေထြးလွပါ၏။
ေကာင္းပါၿပီ။"ရဟန္းေတာ္မ်ား ေငြကုိင္ေကာင္းပါသလား"ဟုတိုက္ရိုက္ေမးျမန္းလွ်င္ "မကိုင္ေကာင္းပါ၊အလွဴမခံ ေကာင္းပါ"ဟု(၀ိနည္း ေဒသနာအတိုင္း)ေျဖရပါမည္ေပါ့ ။ ေနာ့ေပတဲ႔ ကင္းႏိုင္ၾကပါမည္လား?….။
"အရည၀ါသီ"(သို႔မဟုတ္) "၀န၀ါသီ"ေခၚ ေတာရေဆာက္တည္ၿပီး တရားဓမၼမ်ားကိုက်င့္ႀကံအားထုတ္ေနေသာ ရဟန္းပုဂၢိဳလ္ဟူလွ်င္ေတာ့ ဤကိစၥမ်ိဳး က ကင္းရွင္းႏိုင္ ဖြယ္ရာရွိပါသည္။"ဂါမ၀ါသီ"(သို႔မဟုတ္) "နဂရ၀ါသီ"ေက်းလက္၊ၿမိဳ႕ျပ ေန ရဟန္း ပုဂၢိဳလ္ တို႔အတြက္ကေတာ့ ေတာ္ေတာ့ ကို မလြယ္လွေသာ ကိစၥႀကီးပါေပ။
ဗုဒၶျမတ္စြာဘုရားရွင္၏၀ိနည္းသိကၡာပုဒ္ေတာ္မ်ားတြင္"ေလာက၀ဇၨ"(ေလာကအတြင္းတြင္ေနထိိုင္ရင္းသင့္ေရာက္တတ္
ေသာအျပစ္) မ်ိဳး ႏွင့္ " ပဏၰတၱိ၀ဇ"(ဘုရားရွင္တို႔ ပညတ္ေတာ္မူသျဖင့္ သင့္ေရာက္ ရရွိႏိုင္ေသာ အျပစ္မ်ိဳး)ဟူ၍ ႏွစ္မ်ိဳးရွိပါ၏။
အမွန္အားျဖင့္"ဗုဒၶျမတ္စြာဘုရားရွင္"က "ဒါ မလုပ္နဲ႔"ဟု ပညတ္ထားပါက မည္သို႔ပင္ျဖစ္ေစ အျပစ္သင့္မည္သာ။
ခက္ေတာ့လည္း အေတာ္ ခက္ပါသည္ေနာ့။
မကင္းႏိုင္သည့္ကိစၥကို အျပစ္ေျပာမည့္အစား"ပညာ-သတိ"ျဖင့္သာ ကိုင္တြယ္ က်င့္ေဆာင္မႈ ျပဳသင့္ၾကသည္ ထင္ပါသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ "၀ိနည္းေဒသနာေတာ္"လာ "ရူပိယ သိကၡာပုဒ္" ကိုေလ့လာၾကည့္မိပါ၏။
"ဥဂၢေဏွယ်"-မိမိကိုယ္တိုင္ ကိုင္တြယ္ မွ မဟုတ္၊ "ဥပနိကိၡတံၱ ၀ါ သာဒေယယ်" ဟုဆိုသည့္အတြက္ခံယူမွမဟုတ္ေပ။ ေငြလွဳဒါန္းေနသည္ကို သာယာမိလွ်င္လည္း အျပစ္က မလြတ္ပါေခ်။
"မသာယာပါဘူး"ဟုႏႈတ္က ေျပာႏိုင္ပါ၏။ ေနာ့ေပတဲ႔ စိတ္မေနာ ထဲ ျဖစ္ေပၚေနေသာ ကိစၥ ကို ကာယကံရွင္ ကိုယ္တိုင္မွ တစ္ပါး သိႏိုင္ဖြယ္ မရွိေပ။
ရဟန္းေတာ္မ်ား ေငြကို ကိုယ္တိုင္ခံယူျခင္းသာမဟုတ္။"ဟိုနား ထားလိုက္ပါ၊ ဟုိထဲ ထည့္လိုက္ပါ"ဟု ေစခိုင္းျခင္းပင္ ျပဳခြင့္မရွိပါ။တစ္ခ်ိဳ႕ေသာ ပုဂၢိဳလ္မ်ားက ေငြ ကို လက္ျဖင့္ေတာ့ မကိုင္ၾကပါ။ ယပ္ေတာင္ကေလး ထိုးေပးလိုက္ၾကသည္။တစ္ခ်ိဳ႕က စကၠဴအိတ္ စေသာ ထည့္စရာကို ညႊန္ျပေပးၾကသည္။ဘာမွ် အေၾကာင္းမထူးပါ။အျပစ္ မလြတ္ ႏိုင္ပါ။
မကင္းႏိုင္ေသာ ထို ေငြေၾကး ႏွင့္ဆက္ဆံၾကရာတြင္ ရဟန္းေတာ္ တို႔အေနျဖင့္ ကိုယ္ႏႈတ္ျဖင့္ မပယ္သာလွ်င္-
"ငါ မယူလို၊ ငါ မသာယာ၊ ကပၸိယ သံုးလိုလွ်င္ သံုးပါေစ" ဟု အမွန္စင္ၾကယ္ေသာ၊ မသာယာေသာ စိတ္ ျဖစ္ႏိုင္ပါလွ်င္
"အာပတ္ မသင့္"ဟု "မဟာဂႏၶာရံုဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး အရွင္ဇနကာဘိ၀ံသ" က ဆိုထားပါ၏။
သို႔အတြက္ အလိုက္သိေသာ၊ တတ္သိနားလည္ေသာ၊ "ရဟန္း၊ ေက်ာင္း ဒကာ-ဒကာမ"၊ "ကပၸိယ"လုပ္သူတိုင္းဤကိစၥ နားလည္ထားရန္အေရးႀကီးလွေပ၏။
ရဟန္းသံဃာမ်ားအား လိုအပ္ေသာ ပစၥည္းကို မိန္႕ရန္ ကပၸိယ ဒကာ-ဒကာမ မ်ားက အလိုက္သိစြာ ေလွ်ာက္ထားရပါမည္။
သို႔မွ သာ ရဟန္းသံဃာမ်ား ေငြေၾကး ႏွင့္ပတ္သက္ေသာ အျပစ္(အာပတ္)လြတ္ကင္းႏိုင္ဖြယ္ရွိပါ၏။ ဆရာ-ဒကာ လက္တြဲညီညာ နားလည္စြာ ဗုဒၶသာသနာ ျပဳႏိုင္မည္ ျဖစ္ပါ၏။
"အက်ယ္တ၀င့္သိခ်င္ရင္ေတာ့ ၀ိနယပါဠိေတာ္ေတြရယ္၊ကခၤါ၊ ပါတိေမာက္၊ဘာသာဋီကာ ေတြမွာ ေလ့လာၾကည့္ေပါ့ဗ်ာ"ဟု ေျပာရင္း စကား၀ိုင္းအဆံုးသတ္လိုက္ပါ၏။
ထိုစဥ္-ကၽြန္ေတာ္ တို႔ လက္ဖက္ရည္၀ိုင္းႏွင့္မလွမ္းမကမ္းတြင္ တရုတ္ျပည္လုပ္ (KINGLING) အမည္ရဘက္ထရီဆိုင္ကယ္ အနီေရာင္ကေလးတစ္စီး ထိုးရပ္လာပါ၏။
ေမာင္းလာသူက ေနကာမ်က္မွန္၊ဒီဇိုင္းဆန္းဆန္းအက်ိၤ၊အ၀ါ ပြင့္ခံ ပိုးႏိုင္လြန္ ကီမိုႏို ထဘီ၊ခံုထူထူ၊ျမင့္ျမင့္ ကြင္းသိုင္းဖိနပ္၊
ဆံပင္ က ေရႊ၀ါေရာင္ လွိဳင္းတြန္႕အတို၊ဘယ္ညာ လက္ေခ်ာင္းေလးမ်ားတြင္လည္း ေရာင္စံု လက္စြပ္ကြင္းေလးမ်ားႏွင့္။ၿပီးေတာ့ ဆြဲႀကိဳး-ေလာ့ဘ္ကက္-ဟဲန္းခ်ိန္းကလည္း အျပည့္ ၀တ္စားဆင္ယင္ထားသူ အမ်ိဳးသမီးတစ္ဦး။
ဆိုင္တြင္းရွိ လူအမ်ားက ၀ိုင္းၾကည့္ေသာ္လည္း ခပ္တည္တည္ ႏွင့္ပင္ ကၽြန္ေတာ္ တို႔ စကားေျပာေနရာ စားပြဲသို႔ ေလွ်ာက္လာ၏။
"ကိုညီ ဘယ္တုန္းက ေရာက္ေနတာလဲ ၊ ဒီအဖြဲ႕ကိုေတြ႕လို႔ ၀င္လာတာ"ဟု ဆိုင္ကယ္စီးဦးထုပ္၊ ေနကာ မ်က္မွန္ ခၽြတ္လိုက္ရင္း ႏႈတ္ဆက္လာ၏။
"မခိုင္ဇံေ၀"ျဖစ္ပါ၏။ (အမည္ေျပာင္းထားပါသည္)။
ကၽြန္ေတာ္ က သူ႕နာမည္ ရွည္လွ်ားလြန္းသျဖင့္"မခိုင္"ဟုသာ ေခၚပါသည္။ ယခင္ တစ္ေခါက္က ဤၿမိဳ႕ေလးသို႔ ကၽြန္ေတာ္ ေရာက္ရွိစဥ္က သူ႕ကို ဓမၼႏွင့္ပတ္သက္၍ ခင္မင္ ခဲ႔ပါသည္။ တရားစကားမ်ားလည္း အႀကိမ္ႀကိမ္ ေဆြးေႏြးဖူးပါ၏။
"မခိုင္" ၏မိဘမ်ားက ဤၿမိဳ႕ေလး ၏မ်က္ႏွာဖံုး က်ိက်ိတက္ ခ်မ္းသာ ၊ "ခင္ပြန္းသည္" ဘက္ကလည္း ျပည့္စံု။
ဆိုပါစို႔။ ကိန္းဂဏန္းေပါင္းမ်ားစြာ ခ်မ္းသာသူျဖစ္သျဖင့္ "အိမ္ေထာင္သည္ဘ၀" ဆိုေသာ္လည္း မခိုင္ က တရားစခန္းအႀကိမ္ႀကိမ္၀င္။ယခု ျမင္ရဘိသကဲ႔သို႔ ဆိုင္ကယ္ ႏွင့္ တစ္လွည့္၊ ကားျဖင့္တစ္ခါ လြတ္လပ္ေပ်ာ္ရြင္စြာ ေနႏိုင္စြမ္းရွိသူ ဟုပင္ ဆိုရပါမည္။
က်န္ခဲ႔သည့္ရက္ပိုင္းကပင္ ၿမိဳ႕ေတာ္ႀကီးတစ္ခုတြင္(၄၅)ရက္ တရားစခန္း က ပူပူေႏြးေႏြး ထြက္လာပါသည္တဲ႔။
ကၽြန္ေတာ္ ဤၿမိဳ႕ေလး သို႔ မေရာက္မဆိုက္မွာပင္ ၿမိဳ႕ခံ ဓမၼမိတ္ေဆြတို႔၏ေျပာျပ သတင္းေပးခ်က္အရ"မခိုင္ ေသာတာပန္ ျဖစ္ေနၿပီ"ဟု ေၾကာ္ျငာေၾကာင္း၊ ရင္းႏွီးသူမ်ားအား တရားလွည့္လည္ျပေနေၾကာင္း၊အခ်ိဳ႕ေသာ ရဟန္း မ်ားကို ပုထုဇဥ္ဟုယူဆ၍ ရွိ မခိုးေၾကာင္း၊တရားစခန္းတစ္ခုတြင္ နာရီေပါင္း ေလးဆယ္ ခန္႔ ေတာက္ေလွ်ာက္ မလႈပ္မယွက္ တရားထိုင္ၿပီးေနာက္ "ေသာတာပတၱိမဂ္ ရသည္"ဟု ကမၼ႒ာနာစရိယ ဆရာေတာ္ က ဆံုးျဖတ္ေပးလိုက္ေၾကာင္း၊…စသည္ ..စသည္ ကၽြန္ေတာ္ ၾကားသိရပါသည္။
ကိုင္းး… အႏွီ "မခိုင္"သည္ ကၽြန္ေတာ္၏ ေရွ႕သို႔ ေရာက္ရွိလာေပၿပီ။
"ဟုတ္ကဲ႔ဗ် က်န္ခဲ႔တဲ႔(---) ရက္ ညေန ကမွ ေရာက္လာတာပါ။လာပါဗ်ာ ထိုင္၊ ဘာေသာက္မလဲ မွာ ပါဦး"
"မခိုင္"က ကၽြန္ေတာ္ ႏွင့္နီးသည့္ ထိုင္ခံုတြင္ ၀င္ထိုင္လိုက္၏။ အမယ္မင္း ေမႊးလိုက္သည့္ ေရေမႊး။နာမည္ေက်ာ္ ေရေမႊးသံုးသည္ထင္ပါ၏။
"ကိုညီ (---)ၿမိဳ႕ မွာ (၁၀)ရက္တရားပတ္ ၀င္ေနတယ္ လို႔ၾကားလိုက္ေသးတယ္။ေျပာပါဦး အခု ဘယ္ဉာဏ္စဥ္ေရာက္ေနၿပီလဲ"
"ဗုေဒၶါ"
အေျဖ အဆင္သင့္မရွိေသာေမးခြန္းႏွင့္တည့္တည္တိုးပါေပါ့။ "ဗုေဒၶါ"ဟူ၍သာ လႊတ္ခနဲ ႏႈတ္မွ ထြက္သြားခဲ႔ရပါ၏။
"မခိုင္"က ဆက္လက္ ၍ ဤသို႔ေျပာပါ၏။
"အင္းေပါ့ေလ၊ ဉာဏ္စဥ္တရား လဲ နာခဲ႔ရဟန္ မတူပါဘူး၊ကိုညီ တို႔ တရားပတ္ က (၁၀) ရက္ဆိုေတာ့ ဘယ္ဉာဏ္စဥ္ နာႏိုင္ပါ့မလဲေနာ္၊ ကၽြန္မ ေတာင္မွ (၄၅)ရက္လံုးလံုး ျပည့္မွ ဉာဏ္စဥ္ နာခြင့္ရတာ၊(အဟင္း ဟင္း) လူတိုင္း နာရဖို႔လြယ္တာ မဟုတ္ဘူး။
ဉာဏ္စဥ္ တရား ကလည္း အရမ္းလြမ္းစရာ ၀မ္းနည္းစရာေကာင္းတာ၊ နာရသူတိုင္းလိုလို ၀မ္းနည္းသူနည္း၊ငို သူ ငို ျဖစ္ၾကရတာခ်ည္းပဲ။
ကၽြန္မ လည္း ငိုမိတာပဲ ကိုညီ ရဲ႕။အမယ္ ငိုတာမွ ရိႈက္ႀကီးတငင္ အသံထြက္ ငိုပစ္လိုက္တာ၊ သိတယ္မဟုတ္လား။
နာရီေလးဆယ္ေက်ာ္ ေတာက္ေလွ်ာက္ ထိုင္ၿပီးကတည္းက ဆရာေတာ္ က "ေသာတာပတၱိမဂ္ ရၿပီ" လို႔ ဆံုးျဖတ္ေပးထားေတာ့ သာမန္ေယာဂီ ေတြထက္ နည္းနည္း ပိုငိုျပရတာေပါ့ ကိုညီ ရ ။ အားလံုးကခ်ီးက်ဴးၾကတယ္၊
ဆရာေတာ္ ကလည္း ခ်ီးက်ဴးလိုက္တာ မေျပာပါနဲ႔ေတာ့"
"မခိုင္"က အားရပါးရ က်ယ္က်ယ္ေလာင္ေလာင္ေျပာေနပါ၏။ ၾကားရသည့္ သတင္း မွန္ေနေပၿပီ။
ဉာဏ္စဥ္ တရားနာ၍ မခိုင္ တို႔ေယာဂီမ်ား ငို ၾကသည္ တဲ႔။
"ငိုျခင္း" ဆိုသည္က ပီတိသုခ ေၾကာင့္ ငို ငို၊ေသာက ပရိေဒ၀၊ ဒုကၡ ေသာမနႆ၊ဥပါယာသာ ေၾကာင့္ ငို ငို ၊"ေ၀ဒနာ"သာျဖစ္ပါ၏။
အဘယ့္ေၾကာင့္ ဤ"ေ၀ဒနာ"ကို "တဏွာ"သို႔ ကူး၍ "ဥပါဒါန္"သို႔ ဆက္၍ "ငိုေၾကြး"သည့္အျဖစ္ေရာက္ေအာင္ျပဳေနၾကပါသနည္း။
တရား TAPE ေခြမွအသံ၊ ေလ ၊ နား ၊ ႏွလံုးသြင္းမႈ မ်ားျဖင့္ ၾကားစိတ္ျဖစ္ျခင္း။ျဖစ္ၿပီးသည္ ႏွင့္ တရစပ္ ပ်က္ေနျခင္း၊ စဥ္ဆက္ျဖစ္၊ပ်က္ေနေသာ အသံလွိဳင္း ရုပ္ပရမတ္ ကေလးမ်ားအေပၚ အဘယ္ေၾကာင့္ လကၡာေရး(၃)ပါးတင္ မရႈပြားပဲ အသံထြက္ငိုေၾကြး သည့္အျဖစ္သို႔ေရာက္ေအာင္(တနည္း)ငို လိုက္ျခင္းကို၊ "မခိုင္" (သို႔မဟုတ္)(ေသာတာပတၱိမဂ္ ရၿပီးသူ ႀကီး)က ဘာ့ေၾကာင့္ျပဳလုပ္ေနပါသနည္း " ဟူ၍သာ ျပန္ေမးလိုက္ခ်င္ပါ၏။
"အယ္ ကိုညီ ဘယ့္ႏွယ္ ၿငိမ္လွခ်ည္လား၊ ဘာမ်ားစဥ္းစားေနတာလဲ။
ကၽြန္မ အခု အေတာ္ သာသနာျပဳျဖစ္ေနတယ္။ အခ်ိဳ႕က ဘာမွ နားလည္ၾကတာမဟုတ္ဘူး၊နလပိန္းတံုးေတြ။
သည္းခံၿပီး ေဟာရ ၊ေျပာရတာ၊"
"ေအာ္ ဟုတ္ကဲ႔ဗ်။ မခိုင္ နဲ႔ မဆံုျဖစ္တာၾကာသြားၿပီ ဆိုတာ စဥ္းစားေနတာ၊ ႏို႔ ေမးရဦးမယ္၊ အရင္ က မခိုင္ ဆံပင္ က အေတာ္ ရွည္သလား လို႔"
"ဟုတ္တယ္ ကိုညီ ၊ တရားစခန္းသြားတုန္းက ျဖတ္ထားတာ၊ ၿပီးေတာ့ အ၀ါ ေရာင္ေလးလဲ ဆိုးျဖစ္လိုက္တယ္ေလ"
"မ်က္ခံုးေမႊး လဲ ရိတ္ၿပီး ေဆး နဲ႔ ဆြဲထားတယ္ ထင္ပါရဲ႕ေနာ့ ၊ ကၽြန္ေတာ္ က မ်က္စိ သိပ္မေကာင္းလို႔"
"ဟုတ္တယ္္ ကုိညီ ၊ လူေတာထဲသြားေတာ့ လုပ္ထားရတယ္ ကိုညီေရ႕။ကေလးသံုးေယာက္အေမ ဆိုၿပီး ထင္ရာတစ္ခ်ိဳ႕ က လူရာသြင္းတာ မဟုတ္ဘူး၊ ဟာ ကိုညီ ကလဲ၊ တရားေဆြးေႏြးဖို႔ ၀င္လာတာ ေမးတာမေျဖေပးဘူး၊ ဘာေတြျပန္ေမးေနတယ္ မသိပါဘူး။ ကေလးကလား ေတြ။ ကိုညီ က မလြယ္ဘူးေနာ္ အရင္က နဲ႔ကို မတူေတာ့ဘူး"ဟုေျပာရင္း ေပါ့ပါးစြာ ရယ္ေနတာေတြ႕ရ၏။
ေအာ္ ဒုကၡ ၊ဒုကၡ ။ အရပ္ကတို႔ေရ -သူ ကပဲ ျပန္ေျပာရသည္ရွိေသးဗ်ာရယ္။ ဒါေတာင္မွ မခိုင္ ၏ "ေဆးဆိုးပန္းရိုက္မ်က္ႏွာ" အေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္ ဆက္မေမးလိုက္မိပါ။
စကား၀ိုင္းသည္ မိနစ္ အနည္းငယ္မွ် ၿငိမ္သက္ တိတ္ဆိတ္သြားျပန္ပါၿပီ။
"တရားေဟာ ခြင့္မရ၊ ပညာ ျပ ခြင့္မႀကံဳ ၊ ၀င္လာမိတာ မွားၿပီ "ဟု မခိုင္ အေတြးေပါက္သြားသလား မသိပါ။
ခဏ ၾကာေသာ္-
"ကိုညီ ေရ ခြင့္ျပဳပါဦး-ဒီႏွစ္ နန္းေတာင္ရွင္ပြဲ(ရြာပိုင္ရွင္နတ္ပြဲ) မေပးရေသးလို႔ နတ္ကေတာ္ မာမီႀကီး ဆီ ခဏသြားလိုက္ဦးမယ္"
မခိုင္ က ႏႈတ္ဆက္ၿပီး ထ ရပ္၏။ ကၽြန္ေတာ္ တို႔ စားေသာက္ထားသည့္ တစ္၀ိုင္းလံုးစာ ကို ဒကာခံ ေငြရွင္းေပးၿပီး ဆိုင္မွ ထြက္ခြာသြားပါေလ၏။
မည္သို႔ဆိုေစ သူျပဳေပးခဲ႔သည့္ ေပးကမ္းစြန္႕က်ဲမႈ ဒါနကေလး တစ္ခုကိုေတာ့ အသိအမွတ္ျပဳမိပါ၏။
ေၾသာ္-သူ က ေသာတာပန္ တဲ႔..။
ေရးသားၿပီးစီး။ ။ ၁၃၇၄၅ခုႏွစ္၊၊၀ါဆိုလဆန္း(၄)ရက္၊(၁၁-၇-၂၀၁၃)ရက္ေန႔၊ၾကာသပေတးေန႔- (ညေန-၃း ၁၁)
ခ်မ္းသာပါေစ၊ေအးၿငိမ္းပါေစ၊
သံသရာ၀ဋ္ဆင္းရဲမွ..လြတ္ေျမာက္ၾကပါေစ။
ဘ၀တုသဗၺမဂၤလံ
သင့္
ကလ်ာဏ မိတၱ
(ည.ည.တ)
ဤ ဓမၼေဆာင္းပါး ၏ မူရင္း လင့္ (https://www.facebook.com/photo.php?fbid=358800740912914&set=a.2...) မွ မွ်ေ၀ဓမၼဒါနျပဳျခင္းၿဖစ္ပါသည္။
0 comments:
Post a Comment